fredag 13 maj 2011

Dag 1. Näringsterapeut

Imorse var jag hos Anette på Lunings näringsklinik i Malmö och det kändes så bra fastän jag fick veta allt som troligtvis är fel på mig, problem med sköldkörtel och binjurar, totalkaos i tarmarna och full av tungmetaller och brist på vissa näringsämnen. Det var länge sedan jag kände mig så bra som jag gör nu, full av förväntan och 200% redo att ta tag i detta med massor stöd ifrån nära och kära och Anette.

Nu är min första dag på "avgiftning" avklarad. Det innebär att jag ska äta precis som jag brukar och sedan lägga till noga utvalda kosttillskott sakta sakta så kroppen hinner med. Idag har jag druckit lite ren aloe vera och det kommer jag fortsätta med under en lång period, det ska vara både bra och renande och nu för tiden smakar den varken illa eller har konstig konsistens. Imorgon ska jag börja ta trollhasselextrakt, nu ska vi förstöra dom elaka svamparna i tarmen så att det kan komma nya snälla!

Fortsättning följer..

Natti
Sara




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar