måndag 16 maj 2011

Dag 2,3 och 4.

Tiden går så snabbt, det är redan måndag kväll och hittills funkar allt på topp förutom att jag smakar äckligt konstigt i munnen, någonstans mellan gröna oliver och apelsinjuice typ. Nu hoppas vi att det som bidrar till detta gör susen för då tror jag minsann att det är värt det.

Helgen var bra men söndagen blev lite jobbig. Att ha jobbat så många dagar i rad och sen plötsligt få träffa Danne mer än 15 minuters "vakentid" på morgonen blev lite av en chock tror jag med mycket blandade känslor. Tänk att jag kunde gå och lägga mig i soffan och bara vara mitt på dagen! Men, jag älskar min butik, mina kunder och mina 55 timmars arbetsveckor och alla dagar som jag spenderar i Svedala och som tur är ju Danne alltid hemma och tar emot mig när jag slutat jobba och jag vet att han alltid kommer finnas där för mig, inte minst imorgon och i resten av våra liv, han är bäst helt enkelt, min klippa.

Nu ska vi sova, imorgon väntar en lång dag med pysselkväll i butiken, det ska bli så roligt!

Kram och godnatt
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar