tisdag 17 maj 2011

Dag 5

Jag måste säga att jag är lite chockad över att min mage och hela systemet (min kropp) tar den här "avgiftningskuren"/läkningen så bra, jag mår ju faktiskt helt okej och definitivt inte sämre än innan! Det enda jag skulle önska nu var att jag skulle få tillbaka min normala matlust på dagarna. Jag äter ju såklart ändå men jag hade jag fått mer matlust hade jag säkert ätit mer och det är ju inte fel.

Jag har börjat bli väldigt sötsugen men som läget ser ut just idag så är det inget sött som funkar, jag får börja äta mer apelsiner och clementiner igen, det brukar hjälpa. För er som inte vet, det är mitt godis.

Just nu är jag väldigt sugen på mina gooodiga kanelkakor och paj, och rostemacka med jordgubbsylt. Och saft. Nu måste jag sluta tänka, ibland är det svårt att låta bli.. Jag kommer säkert drömma om det inatt, det gillar vi! Det får mig att minnas alla smaker! Vad är ni sugna på?

Imorgon väntar en ny dag, vi hoppas på att vädret snart blir bättre, regn och rusk är inte roligt i längden (det vill säga när blommorna inte behöver mera vatten) och nu vill vi ju snart kunna använda sandaler och shorts!

Och imorgon är det roskurs i butiken, det ska bli så skoj! Nu måste jag sova så jag orkar komma upp imorgon bitti, sov gott alla prinsessor och prinsar!

Många kramar
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar